
سوالات متداول
موضوع مورد نظر خود را از دسته بندی زیر انتخاب کنید.
سوالات متداول
درصورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات مربوطه پیدا نکردید کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین میتوانید به صورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و به صورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
کلیه چکهایی که از مهر ماه ۱۳۹۶ به این سو صادر شدهاند، بهصورت یکپارچه درآمده و قابلیت استعلام آنی موجودی حساب از بانک مرکزی را دارا هستند. به این چکها، به اصطلاح چکهای «طرح صیادی» گفته میشود.
امکان خرید اقساطی تمامی کالاهای موجود در وبسایت، اعم از موبایل، لپتاپ، تبلت، ساعت هوشمند، کنسول بازی، دوربین عکاسی و …، فراهم است.
بله. مشتریانی که ساکن شهرستانها هستند و امکان مراجعه حضوری به شرکت را ندارند، میتوانند پس از هماهنگی تلفنی با کارشناسان فروش، مبلغ پیشپرداخت را واریز کرده و چکهای درخواستی را به مبالغ و تاریخهای تعیینشده، در وجه فروشگاه اینترنتی اُچک صادر و از طریق اداره پست شهرستان خود به آدرس دفتر مرکزی اُچک ارسال کنند. سفارش مشتریان بلافاصله پس از دریافت چکهای خریدار و تکمیل فرایند خرید، از طریق پست پیشتاز به آدرس ایشان ارسال و در کمتر از ۴۸ ساعت تحویل داده خواهد شد.
خیر، تمامی ثبت سفارش های اقساطی با ارائه چک امکان پذیر می باشد.
خیر، حداقل تعداد چک ۲ فقره می باشد و حداکثر ۱۲ فقره چک می توانید ارائه کنید.
بله، تمامی کالاهای موجود در وب سایت روزانه بروز رسانی می شوند و معیار اُچک قیمت های درون وب سایت می باشد.
خیر، تمامی سفارشات پس از ثبت و دریافت چک ها و تایید واحد اعتبارات،
خیر، تمام سفارشات ثبت شده با هزینه فروشگاه اُچک ارسال می شوند.
بله، شما می توانید تمامی سفارشات خود را به صورت نقد و یا اقساط انتخاب کنید.